FAQ

Bestellingen boven € 60 worden gratis verzonden via Bpost.

Retourneren & Ruilen

Retourneren & Ruilen

Kan ik mijn artikelen ruilen of retourneren?

Heel jammer dat je bestelling niet is wat je ervan verwachtte! Is het de verkeerde maat, bevat het een productiefoutje of is er een andere reden waardoor je (een gedeelte van) je bestelling wilt ruilen of retourneren? Geen probleem hoor!  Binnen 14 dagen mag je het artikel ruilen of retourneren!

Er wordt geen geld terug gestort. Je kan hiervoor wel een tegoedbon krijgen door middel van een kortingcode die 6 maanden geldig blijft. Hiermee kan je een nieuwe online bestelling plaatsen en wordt het bedrag ineens verrekend.


Betaalmethoden

Betaalmethoden

Betaling is mogelijk via Mollie (Bancontact en Creditcard)

Verzenden

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen boven € 60 worden gratis geleverd aan huis of in een Postpunt. Voor bestellingen onder dit bedrag rekenen we € 5 aan. Ook afhalen in de winkel is mogelijk na afspraak.

Kan ik mijn pakket volgen?

Ja dat kan! Je krijgt een bevestigingsmail met Track & Trace als je pakketje hier de deur uit gaat. In deze mail staat een Track& Trace link , waarmee je je pakket kan volgen.

Oh nee...ik was niet thuis als mijn pakje geleverd werd! Wat nu?

Geen probleem! De postbode heeft normaal gesproken een briefje achtergelaten in je brievenbus waarmee je je pakje kunt gaan afhalen in een postkantoor of postpunt (staat vermeld op het briefje). Je kan ook altijd je Track & Trace raadplegen om te achterhalen waar je pakje zich bevindt!

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x